گل سرخ و گل محمدی هر دو نوع گل هستند و در باغچه‌ها و پارک‌ها به عنوان گل‌های زینتی کاربرد دارند، اما این دو گل دارای ویژگی‌ها و خصوصیات متفاوتی هستند: 1- نام علمی: گل سرخ با نام علمی Rosa damascena و گل محمدی با نام علمی Rosa × hybrida هستند. 2- شکل و اندازه گل: گل سرخ دارای گلبرگ‌های ریز، کوچک و فراوانی است که به رنگ سرخ، صورتی و سفید باشد، در حالی که گل محمدی دارای گلبرگ‌های بزرگتر و کمتر است که به رنگ‌های مختلفی مانند سفید، صورتی، قرمز و نارنجی باشد.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع فرق گل سرخ با گل محمدی | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


گل سرخ و گل محمدی هر دو نوع گل هستند و در باغچه‌ها و پارک‌ها به عنوان گل‌های زینتی کاربرد دارند، اما این دو گل دارای ویژگی‌ها و خصوصیات متفاوتی هستند:  1- نام علمی: گل سرخ با نام علمی Rosa damascena و گل محمدی با نام علمی Rosa × hybrida هستند.  2- شکل و اندازه گل: گل سرخ دارای گلبرگ‌های ریز، کوچک و فراوانی است که به رنگ سرخ، صورتی و سفید باشد، در حالی که گل محمدی دارای گلبرگ‌های بزرگتر و کمتر است که به رنگ‌های مختلفی مانند سفید، صورتی، قرمز و نارنجی باشد.

فرق گل سرخ با گل محمدی | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



3- بوي گل: گل سرخ داراي بوي خاص و شيريني است كه براي توليد عطر و صابون استفاده مي‌شود، در حالي كه گل محمدي بوي خوبي دارد اما از نظر عطرسازي مورد استفاده كمتري قرار مي‌گيرد.

4- استفاده‌هاي ديگر: علاوه بر استفاده در توليد عطر و صابون، گل سرخ در تهيه غذاهاي سنتي از جمله آب‌ميوه، شربت و سس نيز استفاده مي‌شود. از سوي ديگر، گل محمدي علاوه بر استفاده به عنوان گل زينتي، در توليد چاي گل محمدي، روغن گل محمدي و همچنين تهيه شيريني‌ها و كيك‌هاي خانگي نيز مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

فرق گل سرخ با گل محمدي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع تفاوت گل رز و گل سرخ-خواص گل سرخ و فشار خون-گل رز سرخ-مضرات پودر گل سرخ خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع فرق گل سرخ با گل محمدي را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
فرق گل سرخ با گل محمدي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع فرق گل سرخ با گل محمدي در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد تفاوت گل رز و گل سرخ-خواص گل سرخ و فشار خون-گل رز سرخ-مضرات پودر گل سرخ با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از فرق گل سرخ با گل محمدي را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

فرق گل سرخ با گل محمدي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و فرق گل سرخ با گل محمدي و تفاوت گل رز و گل سرخ-خواص گل سرخ و فشار خون-گل رز سرخ-مضرات پودر گل سرخ كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

فرق گل سرخ با گل محمدي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

تاريخچه گل سرخ يا گل محمدي
گل سرخ از خانواده گل رُزاسه بوده و بيش از هزاران نوع مختلف دارد كه 13 نوع آن در ايران كاشت و برداشت مي‌شود. اولين گل رُز در زمان جنگ‌هاي صليبي توسط فردي جنگجو به نام رابرت دي بري از شهر شام در سوريه، به اروپا برده شد و از اين رو در اروپا گل سرخ محمدي به گل رُز دمشقي شهرت دارد. نام ديگر گل سرخ Rose Damask است و قدمتي تاريخي دارد. در قرن هجدهم در زمان ناپلئون بناپارت و لوئي چهاردهم، اين گل جايگاه خاصي در طبقه اشرافي پيدا كرد و از اين گل به عنوان يك گل سلطنتي ياد مي‌كردند. در آن زمان ژوزفين همسر ناپلئون علاقه فراواني به گل‌ها و باغباني پيدا كرد و به كمك لقاح مصنوعي گونه‌هاي بسياري از گل رُز را پرورش داد و به همين علت به او لقب حافظ رُز را دادند.

مشخصات گل سرخ
گل سرخ به صورت درختچه‌اي رشد مي‌كند و داراي برگ‌هاي ريز است و ارتفاع آن تا 2 متر نيز مي‌رسد. روي شاخه‌هاي اين گل زيبا از خارهاي زيادي پوشيده شده است. اين درختچه از ارديبهشت تا اوايل تيرماه شروع به گل‌دهي كرده و ازصورتي روشن تا سرخ داراي رنگ‌هاي متنوعي مي‌باشد. گل سرخ در مناطقي كه داراي آب و هواي خشك و نيمه خشك هستند؛ بهتر رشد مي‌كند. پرورش گل سرخ در ايران به دوره هخامنشي و دوره صفويه برمي‌گردد. استان فارس و استان كرمان جزو اولين استان‌هايي بودند كه آن دوران، گل سرخ در آنجا كشت مي‌شد. اما امروز در استان‌هاي اصفهان، مركزي، سمنان، آذربايجان شرقي هم مزارع گل سرخ وجود دارد و شهر كاشان جزو بزرگترين منطقه كاشت و برداشت گل سرخ و تهيه محصولات اين گل خوشبو، در ايران مي‌باشد.

تفاوت گل سرخ با گل محمدي
آيا گل سرخ همان گل محمدي است؟! اين سوال رايجي است كه براي دانستن تفاوت گل سرخ و گل محمدي مي پرسند. برخي از افراد تصور مي‌كنند كه گل سرخ با گل محمدي متفاوت است. اين يك تصور اشتباه است؛ گل سرخ همان گل رُز بوده كه در ايران به گل محمدي شهرت دارد.

تركيبات گل سرخ
خواص گل سرخ عباتست از منبع غني آنتي اكسيدان‌ها، كاتچين‌ها، سلنيوم، منيزيم، منگنز،پتاسيم، پلي فنول‌ها و ويتامين‌هايي نظير A،B،C و K !

محصولات گل سرخ
براي استفاده از خاصيت گل محمدي از گل محمدي سرخ يا گل محمدي فرآورده‌هاي بسياري تهيه مي‌شود كه مهمترين آن‌ها عبارتند از:

گلاب
مرباي گل سرخ
شربت گل سرخ
اسانس گل سرخ
روغن گل سرخ
دمنوش گل سرخ و چاي گل سرخ
گل سرخ خشك شده
كشورهاي ايران، افغانستان، تركيه و عربستان از جمله فعالان در حوزه عطرگيري از گل سرخ هستند و سالانه چندين ليتر گلاب و اسانس گل سرخ از ايران به كشورهاي عربي و فرانسه و انگلستان صادر مي‌شود.
گلاب
گلاب در اصل همان عرق گل سرخ يا عرق گل محمدي است كه از جوشاندن و تقطير گل‌هاي تازه سرخ به دست مي‌آيد و جالب است كه بدانيد ايران از اولين توليدكنندگان گلاب در دنيا بوده است. گلاب كاشان معروفترين نوع گلابِ حال حاضر در ايران مي‌باشد. گلاب با كيفيت، بايد شفاف و روشن باشد و طعم آن كمي به تلخي بزند. گلاب داراي طبيعت گرم و معتدل است و براي درمان بسياري از بيماري‌ها مانند رفع خشكي گلو، معده درد و بيماري‌هاي پوستي مفيد بوده و داراي هزاران خواص ديگر مي‌باشد. همچنين برخي از افراد به جاي عرق يا دمنوش گل رز از جوشانده گل سرخ استفاده مي كنند.
مرباي گل سرخ
مرباي گل سرخ يكي ديگر از فرآورده‌هاي گل سرخ است و طرفداران خاص خود را دارد. از تركيب گل سرخ تازه و آب و شكر مرباي گل سرخ تهيه مي‌شود. از مرباي گل سرخ در تهيه انواع كيك و شيريني و دسر استفاده مي‌كنند همچنين همراه چاي و در وعده صبحانه نيز مصرف مي‌شود. از خواص مرباي گل محمدي براي افزايش قواي جنسي استفاده مي شود.
شربت گل سرخ
شربت گل محمدي يا شربت گل سرخ هم، مانند مرباي گل سرخ تهيه مي‌شود. با اين تفاوت كه بعد از جوشاندن گل‌ها در آب همراه شكر و به قوام رسيدن مايع، آن را صاف كرده و گل‌ها را از داخل شربت به دست آمده جدا مي‌كنند. شربت گل سرخ براي رفع تپش قلب و آرامش بسيار مفيد است همچنين براي دفع صفرا از بدن نيز كاربرد دارد.
اسانس گل سرخ
از اسانس گل رُز يا گل سرخ در صنعت عطرسازي در ايران و بسياري از كشورهاي ديگر استفاده مي‌شود. اين اسانس جزو گرانترين اسانس‌هاي عطر به حساب آمده و از ايران به بسياري از كشورهاي اروپايي و حاشيه خليج فارس صادر مي‌شود.
روغن گل سرخ
روغن گل سرخ از عصاره آن گرفته شده و خواص درماني آن بسيار زياد است. از روغن گل سرخ براي درمان‌هاي موضعي پوست و آروماتراپي استفاده مي‌كنند. خواص دارويي آن شامل رفع خستگي، رفع بدن درد، رفع دردهاي عضلاني و مفاصل است. همچنين از روغن گل سرخ براي رفع يبوست هم استفاده مي‌كنند.
چاي گل سرخ و دمنوش گل سرخ
براي تهيه دمنوش گل سرخ مي‌توانيد از گل‌هاي خشك و يا تازه گل سرخ استفاده كنيد. مقداري آب جوشيده با دماي بين 80 تا 90 درجه روي گلبرگ‌ها ريخته و پس از 10 دقيقه نوش جان كنيد. تهيه چاي گل سرخ كمي متفاوت‌تر است به اين صورت كه بايد تركيب آب و گلبرگ را روي حرارت مستقيم قرار داده و براي مدت 5 دقيقه آنرا مي‌جوشانيد. سپس صاف كرده و ميل كنيد. براي داشتن طعم دلپذيرتر مي‌توانيد به دمنوش يا چايتان عسل و زعفران اضافه كنيد. دمنوش گل سرخ براي رفع استرس و داشتن خوابي آرام بسيار مؤثر است. افرادي كه گمان مي كنند جوشانده نسبت به دم كرده خواص بيشتري دارد؛ از جوشانده گل محمدي استفاده مي كنند.
خشك شده گل سرخ
گلبرگ‌ها يا غنچه‌هاي گل سرخ را خشك كرده و از آن در تركيب چاي، دوغ، ماست و غذاهايي نظير آبدوغ خيار و همچنين براي تزئين بسياري از شيريني‌جات و دسرها استفاده مي‌كنند. مهمترين خاصيت غنچه گل سرخ جلوگيري از آلزايمر است.
خواص گل سرخ
گل سرخ گل محمدي است كه داراي خواص درماني و زيبايِي بي‌شماري است كه از ديرباز مورد توجه دانشمندان و پزشكان طب سنتي قرار گرفته است. در اين مطلب شما را با خواص گل سرخ بيشتر آشنا خواهيم كرد.
خواص گل سرخ براي پوست و مو
رفع شوره سر
براي درمان شوره سر و درماتيت از خواص بي‌نظير گل سرخ استفاده كنيد و اين مشكل را براي هميشه حل كنيد. گل محمدي با خاصيت ضد باكتريايي و ضد قارچي خود، خشكي پوست سر را درمان و شوره را از بين مي‌برد.
نرم‌كننده طبيعي مو
براي داشتن موهايي نرم و لطيف و در عين حال خوشبو، از تركيب گل محمدي با روغن نارگيل استفاده كرده و آن را به صورت ماسك براي موهاي خود استفاده كنيد.
كنترل چربي پوست سر
از ديگر خواص گل سرخ يا گل محمدي براي مو، مي‌توان به كنترل چربي پوست سر و موها اشاره كرد. براي رفع چربي مو و داشتن موهايي سالم با رشد بالا، از خواص گل سرخ غافل نشويد.
تونر طبيعي پوست
گل سرخ با داشتن آنتي اكسيدان‌هاي فراوان به پاكسازي پوست از هر ميكروب و آلودگي كمك كرده، چربي اضافي پوست را برطرف مي‌كند و يك پاك كننده يا تونر طبيعي براي پوست به شمار مي‌رود.
مرطوب كننده پوست
گل سرخ به حفظ رطوبت و آبرساني پوست كمك كرده و با هيدراته كردن پوست خشكي آن را از بين مي‌برد. براي استفاده از اين خاصيت شگفت انگيز مي‌توانيد از روغن گل سرخ و يا چاي گل سرخ استفاده كنيد.
لايه بردار پوست
گلبرگ‌هاي زيبا و خوشبو گل سرخ، سلول‌هاي مرده پوست را از بين مي‌برد و مي‌توان از آن به عنوان يك اسكراب و لايه بردار طبيعي در منزل استفاده كرد.
ضد پيري پوست
گل سرخ منبع غني ويتامين‌هاي لازم براي پوست مانند ويتامين A و ويتامين E مي‌باشد. آنتي اكسيدان‌هاي موجود در گل محمدي به جوان‌سازي پوست كمك كرده و با آبرساني به پوست و كلاژن سازي، چين و چروك‌هاي صورت را از بين مي‌برد. براي جلوگيري از پيري زودرس پوست، دمنوش گل محمدي بنوشيد و يا از آن به عنوان يك ماسك براي صورتتان استفاده كنيد.
درمان جوش و آكنه
يكي از دلايل جوش و آكنه روي پوست، باز بودن منافذ پوست است. اگر منافذ پوست باز باشد؛ آلودگي به سلول‌ها نفوذ كرده و باعث ايجاد جوش و آكنه مي‌شود. براي رفع جوش و چربي پوست، مي‌توانيد از گلاب يا چاي گل سرخ براي پوستتان استفاده كنيد.
رفع التهابات پوستي
براي رفع التهابات پوستي و درمان هرچه سريع‌تر زخم‌ها، از دمنوش گل محمدي استفاده كنيد و صورت خود را به صورت روزانه با آن شستشو دهيد. همچنين مي‌توانيد از گلاب هم براي شستشو استفاده كنيد.
مرطوب كننده لب‌ها و رفع سياهي دور چشم
براي نرمي لب‌ها و جلوگيري از پوسته پوسته شدن آن در خانه ماسك طبيعي تهيه كنيد. تركيب پودر گل سرخ و عسل را به صورت ماسك روي لب‌ها گذاشته و پس از 10 دقيقه با آب شستشو دهيد. از دمنوش گل سرخ براي روشن كردن پوست و رفع سياهي دور چشم نيز استفاده مي‌شود.
خواص گل سرخ براي خانم‌ها
قاعدگي
مصرف دمنوش گل سرخ و يا چاي گل سرخ براي كاهش دردهاي قاعدگي بسيار مناسب است. نوشيدن چاي گل سرخ قبل از شروع دوره به كاهش اسپاسم در دوران قاعدگي و بهبود خلق و خوي خانم‌ها كمك بسياري مي‌كند.
يائسگي
خانم‌هايي كه به دوران يائسگي نزديك مي‌شوند، دچار علائمي مانند تغيير خلق و خو، گُر گرفتگي و بسياري علائم ديگر مي‌شوند. دمنوش گل سرخ و گلاب به كاهش اين علائم كمك كرده و تحمل اين دوران را براي خانم‌ها قابل تحمل‌تر مي‌كند.
بارداري
گل سرخ سرشار از ويتامين C، ويتامين E، سلنيوم، منيزيم، ويتامين هاي B، منگنز و پتاسيم مي باشد. تمامي اين مواد معدني و ويتامين‌ها براي سيستم دفاعي بدن مادر بسيار مفيد بوده و به جذب بيشتر آهن و كلسيم كمك مي‌كند. همچنين از بروز بيماري‌ها در بدن مادر و جنين جلوگيري مي‌كند.
عفونت مثانه
از ديگر خواص گل سرخ رفع التهابات و عفونت است. گل سرخ داراي بتاكاروتن، بيوفلاونوئيدها، تانن ها و پكتين است كه براي درمان عفونت‌هاي مثانه و عفونت‌هاي ادراري بسيار مفيد هستند.
خواص گل سرخ براي اعضاي داخلي بدن
كبد
مصرف دمنوش گل سرخ، چاي گل سرخ و گلاب براي پاكسازي كبد و دفع صفرا از بدن بسيار مؤثر است. براي سم زدايي بدن از اين دمنوش استفاده كنيد.
روده
گل سرخ با داشتن خواص ضد ميكروبي، باكتري‌هاي روده را از بين مي‌برد و التهابات روده را رفع مي‌كند. گل سرخ يك ملين محسوب شده و به درمان يبوست و هموروئيد كمك مي‌كند.
كليه
گل محمدي يك ادرارآور طبيعي بوده و به دفع سموم بدن از طريق كليه‌ها كمك مي‌كند. عملكرد كليه را بهبود مي‌بخشد و سنگ كليه و سنگ مثانه را دفع مي‌كند.
خواص گل سرخ براي درمان بيماري‌ها
تب
براي كاهش دماي بدن و جلوگيري از پيشرفت عفونت در بدن از دمنوش گل سرخ استفاده كنيد. گل محمدي خواص ضد التهابي دارد و براي تب بُري قابل استفاده مي‌باشد.
سرماخوردگي
ويتامين C موجود در گل سرخ به تقويت سيستم دفاعي بدن كمك مي‌كند. همين خاصيت باعث شده است مصرف گل سرخ به صورت چاي و يا دمنوش در درمان سرماخوردگي، آنفولانزا، گلو درد و دفع عفونت از بدن مؤثر واقع شود. مصرف جوشانده گل محمدي براي بهبود سرفه‌هاي خشك و رفع درد در قفسه سينه مفيد است.
آرتروز و آرتريت
گل سرخ براي رفع التهابات مفاصل، درمان آرتروز و آرتريت بسيار مفيد است. براي درمان اين بيماري و كاهش دردهاي مفصلي روزانه از دمنوش گل سرخ استفاده كنيد.
چشم
از جوشانده گل سرخ به عنوان قطره براي درمان قرمزي چشم و رفع سوزش آن استفاده كنيد. عصاره گل سرخ براي رفع آلودگي‌هاي چشمي بسيار مؤثر است.
ناتواني جنسي
مصرف تمامي محصولات و فرآورده‌هاي گل سرخ انرژي بدن و ميل جنسي را افزايش مي‌دهد و براي كاهش ناتواني‌هاي جنسي مخصوصاً در آقايان مورد استفاده قرار مي‌گيرد.
سرطان
گل سرخ سرشار از آنتي اكسيدان و كاتچين است. مصرف آن راديكال‌هاي آزاد در بدن را از بين مي‌برد و از رشد سلول‌هاي سرطاني جلوگيري مي‌كند. دمنوش دارچين و گل سرخ براي از بين بردن تومورهاي سرطاني بسيار مفيد است.
افسردگي
از خواص گل سرخ براي رفع افسردگي و نشاط آوري غافل نشويد. دمنوش گل سرخ استرس را كاهش داده و فشارهاي عصبي را كنترل مي‌كند. براي داشتن خوابي آرام و با كيفيت از دمنوش گل سرخ و گل گاوزبان استفاده كنيد.
خواص گل سرخ براي لاغري
گل سرخ از طريق كاهش اشتها، افزايش متابوليسم بدن و چربي سوزي به لاغري شما كمك مي‌كند. پس به جاي مصرف نوشيدني‌هاي پركالري با قند بالا از چاي گل سرخ با عطر دل‌انگيزش نوش جان كنيد و كاهش وزن را تجربه كنيد.
خواص گل سرخ براي بوي خوش دهان
براي رفع بودن بد دهان و از بين بردن باكتري‌هاي دهان و دندان از عرق گل سرخ يا همان گلاب و يا جوشانده گل محمدي استفاده كنيد. اين جوشانده را به صورت روزانه قرقره كنيد.
عوارض گل سرخ
تا كنون مشاهداتي در مورد منع مصرف و يا عوارض گل سرخ صورت نگرفته است. اما اگر با مصرف فرآورده‌هاي گل سرخ دچار حساسيت، خارش، حالت تهوع، معده درد، اسهال، يبوست و يا هرعلائم غيرطبيعي ديگر مي‌شويد؛ براي ادامه مصرف آن به پزشك مراجعه كنيد.
مقدار مصرف گل سرخ
مقدار مشخصي براي مصرف گل سرخ تعيين نشده است. اما پيشنهاد مي‌شود در استفاده از گل سرخ و محصولات آن زياده روي نكنيد. بهترين زمان براي نوشيدن چاي گل سرخ 2 ساعت قبل يا بعد از غذا مي‌باشد.
فرق گل سرخ با گل محمدي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات تفاوت گل رز و گل سرخ-خواص گل سرخ و فشار خون-گل رز سرخ-مضرات پودر گل سرخ مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021  در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 133 بازدید دیروز 371 بازدید کل 585900

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .